Crockett och Jones Connaught och Loake Aldwych 7 UK

Hem Forum Köp och sälj – Skor Crockett och Jones Connaught och Loake Aldwych 7 UK

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Jonatan Staaf
    Deltagare

För att kunna finansiera nya skoköp så har jag bestämt mig för att sälja av en del av min skosamling.

Först ut är ett par Crockett & Jones Connaught i färgen Chestnut, storlek 7 UK / 41. Väldigt fint skick, förutom skavmärken på fodret vid hälen på båda skorna. Detta syns ju givetvis inte när skorna används och påverkar inte på något sätt hållbarheten. 2000 kronor.

Ett par svarta Crockett & Jones Connaught, storlek 7 UK / 41. Återigen mycket fint skick. Ett litet märke på den vänstra skon som enligt mig inte är märkbart vid användning. I övrigt perfekta. 2000 kronor.

Loake 1880 Aldwych i färgen Chestnut, storlek 7 UK / 41. Perfekt skick. 1500 kronor.

Jag bor i ett litet samhälle i norra Sverige så jag antar att eventuell försäljning får ske via distans. Köparen betalar då frakten och jag vill ha pengarna på kontot innan jag skickar. Eventuellt så kan skorna levereras till Stockholm för möjlighet till inspektion innan köp.

/Jonatan

• Detta ämne redigerades för 9 år, 6 månader sedan av Jonatan Staaf.
    • Detta ämne redigerades för 9 år, 6 månader sedan av Jonatan Staaf.
    Jon Nordström
    Deltagare

Kolla din inkorg 😉

Jonatan Staaf
    Deltagare

Skorna är fortfarande tillgängliga.

Jonatan Staaf
    Deltagare

Bumpar den här tråden igen så att den förhoppningsvis får lite uppmärksamhet inför den stundande lönehelgen. 😉

Konjak
    Deltagare

Kolla din inkorg!

Jonatan Staaf
    Deltagare

Jag är i Stockholm helgen 30-31 maj och kan ta med mig skorna då. Jag ska bland annat till St. Crispin’s-trunken på SkoAB på lördagen, vilket skulle kunna vara en bra mötesplats för affär.

Jonatan Staaf
    Deltagare

Finns i Stockholm helgen 30-31 maj.

Jonatan Staaf
    Deltagare

Bump.

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Stäng